Creștinii sărbătoresc de obicei Vinerea Mare ca ziua în care Isus a fost răstignit, iar Duminica Paștelui ca ziua în care Isus a înviat din mormânt. Cele mai relevante versete din scripturi spun că Isus va fi în mormânt timp de trei zile. (A se vedea Matei 26:61 ; Mark 8:31 ; Ioan 2:19 .) Cu toate acestea, un verset afirmă că Isus va fi și el în mormânt trei nopți:

entru că așa cum a fost Iona trei zile și trei nopți în burta unui pește uriaș, tot așa Fiul Omului va fi trei zile și trei nopți în inima pământului. (Matei 12:40)

Cum se poate? Vinerea până duminica ar putea fi considerată trei zile, dar sunt doar două nopți.

„Am auzit că s-a explicat înainte că poporul evreu va defini sfârșitul unei zile și începutul următoarei ca apusul soarelui, sau în jurul orei 12. De aceea Sabatul va începe întotdeauna vineri la apusul soarelui. Iisus a fost înmormântat chiar înainte de apusul soarelui sau chiar înainte de începerea Sabatului ( Matei 27: 57- 61 ; Mark 15: 42-47 ; Luca 23: 50-56 , Ioan 19: 38-42 ). Aceasta poate explica cele trei zile, dar așa cum a subliniat celălalt comentator, încă nu explică cele trei nopți.

Comentarii

  • pentru adăugare, El a fost înmormântat după-amiază până seara (să spunem ‘ Vineri) și a fost reînviat dimineața devreme (care este duminică).
  • @Phelios Se ‘ este înțeles a fi vineri. Vezi Luca 23: 53-54. I ‘ ve a De asemenea, am auzit că este foarte aproape de apusul soarelui când Sabatul ar fi început, deoarece nu au avut timp să pună condimentele în mormânt înainte de a se odihni în Sabat (Luca 23: 55-56).
  • Dacă motivația dvs. pentru a pune această întrebare este în vreun fel legată de sugestia formulată de adversarii creștinismului că ” Biblia este plină de contradicții, ” s-ar putea să avem o situație în care oala să numească ceainicul negru! Frecvent, necredincioșii îi vor acuza pe creștini că sunt prea literali în interpretarea Scripturii. Adesea această acuzație este corectă, trist de spus. În mod ironic, totuși, ‘ t obiecția oponentului ‘ nu pare o interpretare excesiv de literală a textului ?! Interpretarea inteligentă implică o apreciere pentru idiomuri
  • și figuri de vorbire (în acest caz, ebraisme). Din nou, în cuvintele lui Donall și Conall din videoclipul luteran de satiră de pe Utube, ” ‘ este un pic al trifoiului div id = „70017e9c39”>

iarba verde „! Don

Răspuns

Din această discuție , dacă „trei zile și trei nopți” este luat în mod idiomatic, înseamnă 3 zile așa cum ar fi înțeles-o poporul evreu al zilei.

Acum să aruncăm o privire asupra timpului lui Isus în mormânt:

O parte a zilei de vineri = o perioadă de zile.

Toată sâmbăta = un interval de zile.

O parte din duminică = o durată de zi.

Literal, trei zile și trei nopți? Nu. Idiomatic trei zile și trei nopți (adică, trei zile), pe măsură ce au fost măsurate perioadele de curățenie? Da.

Comentarii

  • +1 pentru a arăta că frazarea acelei zile trebuie să să fie interpretat folosind înțelegerea acelei zile.
  • Pare puțin probabil ca vreun evreu religios să îndrăznească să scurteze perioada necurată de separare, deoarece ar contrazice complet principiul de a face un gard viu în jurul Torei (cf. 2 Cor 11: 24 ” a primit de la evrei cele patruzeci de bici minus unul „).
  • Isus a murit în prima zi, Vineri, la ora 15:00, și ar fi putut fi înviat încă din sâmbătă seara după apusul soarelui. Urmând logica acestui răspuns, cu care sunt de acord.
  • Întrebarea se întreabă despre a fi în mormânt, a nu fi mort. Iisus a fost pus în mormântul lui Iosif ‘ în mormântul ” chiar „, după soare a stabilit.
  • Două nopți și o parte din 3 zile nu este suficient conform evreilor pentru iudaism : ” atunci când este enunțată expresia „trei zile și trei nopți”, include fie toate cele trei zile, cât și toate cele trei nopți sau poate fi deficitară doar în anumite părți ale zilei sau noapte la începutul sau sfârșitul întregii perioade, dar niciodată a unui segment complet de zi sau noapte din douăzeci și patru de ore „.

Răspuns

Expresia lui Matei 12:40 este o anomalie. Cea mai mare parte a mărturiei Noului Testament este că Isus a înviat, nu după trei zile, ci în a treia zi:

Matei 16:21 … și în a treia zi să fie ridicat.

Matei 17:32 … și în a treia zi va fi înviat.

Luca 9:22 … și în a treia zi să fie ridicat.

Luca 18:33 … și în a treia zi va învia din nou.

Fapte 10:40 … dar Dumnezeu l-a înviat în a treia zi și i-a permis să apară

1 Corinteni 15: 4 … și că a fost crescut în a treia zi

Deci, dacă presupunem că Matei 12:40 este compatibil cu restul Noului Testament, ” trei zile și trei nopți ” nu poate însemna ” trei zile întregi și, de asemenea, trei nopți întregi „.

Cercetătorul / preotul din secolul al IV-lea Sfântul Ieronim explică în Comentariul său despre Iona :

Dar ne întrebăm: cum a fost el trei zile și trei nopți în burta pământului. Unii savanți consideră punctul de vedere conform paraskeuen , din cauza eclipsei de soare de la ora a șasea până la a noua, când noaptea urma ziua, aceasta ar fi două zile și nopți și, adăugând Sabatul, cred că ar trebui numărați asta ca trei zile și trei nopți. Dar prefer să înțeleg acest lucru din cauza sinecdoșei, văzând întregul ca pe o parte: unde este mort în paraskeuen , să numărăm o zi și o noapte; doi cu Sabatul; a treia noapte care ia naștere din ziua Domnului, să luăm asta ca începutul zilei următoare, pentru că, în Geneza, noaptea nu este a zilei precedente, ci a zilei următoare, adică a începutului a doua zi, nu la sfârșitul celei anterioare. Pentru a înțelege mai bine acest lucru, o voi spune mai simplu: dacă un bărbat își părăsește casa la nouă și a doua zi ajunge la cealaltă casă la trei. Și dacă spun că a călătorit două zile, nu voi fi mustrat ca un mincinos, pentru că nu a folosit toate orele a două zile, ci doar o parte pentru călătoria sa. Cu toate acestea, aceasta mi se pare interpretarea.

Martin Luther, reformator al secolului al XVI-lea, într-o predică la înviere , adoptă o abordare similară:

Acum apare întrebarea: Cum putem spune că a înviat în a treia zi, deoarece a zăcut în mormânt doar o zi și două nopți? Conform calculului evreiesc era doar o zi și jumătate; cum vom persista atunci să credem că au fost trei zile? La aceasta răspundem că be a fost în starea de moarte cel puțin o parte din toate cele trei zile. Căci el a murit la aproximativ două ore vineri și, în consecință, a murit timp de aproximativ două ore în prima zi. După noaptea aceea a stat în mormânt toată ziua, care este adevăratul Sabat. În a treia zi, pe care o comemorăm acum , a înviat din morți și astfel a rămas în starea de moarte o parte din această zi, la fel ca și când am spune că ceva s-a întâmplat în ziua de Paște, deși se întâmplă seara, doar o parte din zi. În acest sens Pavel și evangheliștii spun că a înviat în a treia zi.

Deci, ” trei zile și trei nopți ” este un idiom care înseamnă vineri, sâmbătă, duminică, dar nu înseamnă neapărat întreaga 24 de ore din fiecare zi.

Comentarii

  • Ce dovezi există Iisus vorbea idiomatic și nu număra zilele așa cum au fost numărate în timpul creației? Dacă Isus este același ieri, astăzi și mâine, atunci se pare mai probabil că El vorbea literal zile corespunzătoare.
  • @RevelationLad Numai dacă reduceți tot restul Noului Testament și primii ~ 1800 de ani de învățătură creștină.
  • @ user477343 1) Porunca de a respecta Sabatul este specific și, cu excepția cazului în care cineva vrea să-l facă pe Dumnezeu mincinos sau să ” spiritualizeze ” acea poruncă, creația a constat din 6 24 de ore zile. 2) Isus a devenit trup și a respectat Sabatul. Acest lucru poate însemna doar că El a numărat zilele astfel încât să respecte Sabatul la fiecare 7 zile. Dacă Isus este același ieri, astăzi și mâine, timpul Său în mormânt ar trebui să fie numărat în consecință.
  • @ user477343 În primul rând, ploaia nu a avut loc decât după ce a fost creat omul (prima dată a fost în potop) . În al doilea rând, întrebarea se referă la timpul petrecut de Iisus în mormânt, care a avut loc după creație, după potop, după nașterea Sa și după ce a observat Sabatele (și alte sărbători legate de calendar).Pentru ca Iisus să respecte Sabatele și să țină Paștele, El trebuia să țină evidența timpului folosind zilele pe măsură ce noi oamenii le măsurăm – deci este neconcordant să presupunem că a.) El a prezis timpul mormântului Său și b.) Mormântul Său real timpul a fost numărat diferit față de orice alt eveniment din viața Sa fizică.
  • @RevelationBine ok, văd. Am crezut că a avut loc ploaia. Am crezut că Geneza 2: 5 a vorbit despre faptul că Dumnezeu a plouat și a creat omenirea pentru a cultiva solul, dar privind înapoi la el, m-am înșelat: versetul vorbește despre faptul că nu face asta, așa că scuzele mele. Și având în vedere punctele din comentariul dvs., sunt de acord cu dvs., acum; Mi s-a părut o discuție bună 🙂

Răspuns

Am auzit acest lucru explicat cel mai adesea în context a culturii evreiești a zilei. Pentru evrei, orice parte a zilei este considerată reprezentativă pentru o zi întreagă și o noapte. Astfel, dacă Iisus se afla în mormânt în orice parte a zilei de vineri, sâmbătă și soare, era considerat a fi trei zile și trei nopți.

Facem ceva similar, atunci când spunem lucruri de genul „Am fost la parc toate zi „, unde ne referim cu adevărat la un anumit număr de ore din acea zi. Deși, ca să fim cinstiți, folosim în general o astfel de formă dacă timpul petrecut constituie majoritatea orelor de vară.

Răspuns

Cred că, din punct de vedere biblic, tradiția de Vinerea Mare nu rezistă examinării. Viziunea tradițională tinde să uite că, de când era Paște, ar exista un Sabat suplimentar în cronologie. Putem vedea un indiciu al acestui lucru în diferență. între Mark 16: 1 și Luca 23:55 privind achiziționarea de condimente de către femei .

Consultați acest site pentru o detaliere detaliată a cronologiei crucificării și a învierii, dar pe scurt Iisus a fost înmormântat miercuri seara și s-a ridicat sâmbătă seara și joiul între timp a fost o zi sfântă înaltă (Sabatul în plus). Aș fi foarte interesat să aud orice argumente biblice împotriva acestei cronologii.

Comentarii

  • Încercam să rectific acest lucru cu m înțelegând că Hristos mâncase Paștele cu o noapte înainte de a muri. După câteva cercetări, am constatat că Cina cea de Taină nu era de fapt masa de Paște. therefinersfire.org/celebrating_passover.htm Am ‘ am pus și eu o întrebare despre asta. Cina cea de Taină nu a fost masa Paștelui?
  • Am propus această teorie acum câțiva ani când am discutat-o cu prietenii; una dintre evanghelii, cred că ‘ este Ioan, de fapt se referă la primul Sabat ca ” special Sabat.
  • Această soluție la problema cât timp a fost Isus în mormânt și când au avut loc evenimentele Săptămânii Sfinte este una pe care am văzut-o folosită de adventiștii de ziua a șaptea. Mi se pare logic și în concordanță cu Scriptura, cu excepția faptului că biserica primară ar fi cunoscut orele și datele corecte și nu s-ar fi stabilit pe cronologia pe care a făcut-o dacă Isus ar fi fost crucificat de fapt miercuri. Care este cel mai vechi an cunoscut în care creștinii au sărbătorit Vinerea Mare ca fiind ziua crucificării și joi ca ziua ultimei cine?
  • @Curiosul George ar marca ‘ Cuvintele lui resping această teorie? Marcu 16: 1-2: ” Când trecuse Sabatul, Maria Magdalena, Maria mama lui Iacov și Salome au cumpărat mirodenii, pentru ca aceștia să meargă și să-l ungă. 2 Și foarte devreme în prima zi a săptămânii, când răsărise soarele, au mers la mormânt.
  • @AaronLynch Luca 23:56 spune ” Și s-au întors și au pregătit mirodenii și unguente; și au odihnit ziua de sabat conform poruncii. ” Deci au cumpărat și au pregătit mirodeniile vineri, apoi s-au odihnit în Sabatul obișnuit săptămânal, apoi au mers duminică dimineața să ungă trupul.

Răspuns

Trei zile și trei nopți „pe amazingfacts.org (un site de resurse SDA) spune că a fi în inima pământului nu înseamnă a fi mort în mormânt, ci mai degrabă a fi controlat de lume, așa că cele trei zile și trei nopți au început când Fiul Omului a fost trădat în mâinile păcătoșilor.

Inima Pământului

Deci, expresia „în inima pământului” poate fi tradusă cu ușurință prin „în mijlocul lumii” – sau în strânsoarea acestei planete pierdute – -că Iisus a venit să mântuiască!

Cu alte cuvinte, în Matei 12:40, Domnul le spune ucenicilor Săi că la fel cum Iona era în pântecul unui gre la pește, deci Fiul Omului ar fi în ghearele centrale ale lumii.

Ora Adevărului

Există cinci versete biblice în care Isus se referă la joi seara ca „ora”, adică un timp de tranziție esențial în slujirea Sa:

  • „Atunci a venit la ucenicii Săi și le-a zis:„ Dormiți acum și odihniți-vă; iată, ceasul este aproape și Fiul omului este dat în mâinile păcătoșilor ”(Matei 26: 45).
  • „Apoi a venit a treia oară și le-a spus:„ Încă dormiți și vă odihniți? Este destul! A sosit ceasul; iată, Fiul Omului este trădat în mâinile păcătoșilor. ”(Marcu 14:41 NKJV).
  • „ Și când a sosit ceasul, s-a așezat și cei doisprezece apostoli cu el ” (Luca 22:14).
  • „Iată, vine ceasul, da, a venit acum, ca să fiți împrăștiați, fiecare la al său și să mă lăsați în pace” (Ioan 16:32 ).
  • „Tată, a sosit ceasul; slăveste-l pe Fiul tău, ca și Fiul tău să te slăvească pe tine ”(Ioan 17: 1).

Comentarii

  • Problema cu aceasta este că Isus a spus explicit – singurul semn care dovedește că este Mesia este semnul lui Iona. Deci trebuie să ne uităm la Iona. Iona a fost o prefigurare tipică a lui Hristos. Iona nu se afla în ” ghearele lumii ” când se afla în marele pește. În Iona 2: 2 El a folosit cuvântul Șeol – locul morților. Din nou, această interpretare necesită eisegeză – citirea în text a ceva care nu este acolo și, mai rău, necesită să răsucim cuvintele clare ale lui Iona și ale lui Hristos, astfel încât să nu ‘ Nu înseamnă ceea ce spun clar.

Răspuns

Isus a prezis că va fi înmormântat trei zile și trei nopți (72 de ore). De ce te-ai îndoi de cuvântul său?

Creștinismul are o tradiție îndelungată în Vinerea Mare și duminica Paștelui. Aproape toți cei care traduc Biblia folosesc această tradiție ca ghid, deci este firesc ca aproape toți cei care citesc Biblia să înceapă cu această tradiție ca bază și să încerce să interpreteze scripturile pentru a se potrivi cu ea.

Problema este , această tradiție este anterioară creștinismului și a fost încorporată de Biserica Romană foarte devreme în istoria sa. Nu există niciun motiv pentru care orice creștin ar trebui să presupună pur și simplu că este adevărat sau că se aplică lui Isus.

„Trei zile și trei nopți” este foarte explicit. Are o lungime de aproximativ 72 de ore. Cei care încearcă să-și justifice lungimea de doar 36 de ore pun mai multă credință în tradiție decât în ceea ce spune Biblia de fapt.

Isus a spus „ trei zile și trei nopți ”. De ce să ne îndoim?

Marca 16: 1 spune „ Și când s-a scurs sabatul , Maria Magdalena și Maria mama lui Iacov și Salome au cumpărat condimente dulci, că s-ar putea să vină și să-l ungă ”. De ce să ne îndoim?

Luca 23:56 spune „Și s-au întors și au pregătit mirodenii și unguente; și au odihnit ziua Sabatului conform poruncii”. De ce să ne îndoim?

Dacă tradiția de Vinerea Mare este adevărată, atunci cel puțin două dintre afirmațiile biblice de mai sus sunt false. Și dacă acceptăm că ele sunt false, ce motiv avem pentru a nu gândi că și celelalte din Biblie sunt false?

Dar dacă ignorăm tradiția de Vinerea Mare, și acceptăm adevărul biblic știind că este auto-consistent și nu contradictoriu, trebuie să credem că:

  • Femeile s-au odihnit în marele Sabat (prima zi a Paștelui).
  • Femeile au cumpărat condimente și le-au pregătit (a doua zi).
  • Femeile s-au odihnit în sabatul săptămânal.

Și dacă credem asta, atunci învierea ar fi putut avea loc într-adevăr la 72 de ore de la răstignire, fără explicații complicate sau argumente de nevăstuică.

  • Isus a murit miercuri la ora 15:00 și a fost înmormântat cu puțin înainte de apusul de la ora 18:00.
  • Următoarele 24 de ore, o noapte și o zi, au fost Sabatul Mare Paștelui anual.
  • După alte 12 ore de noapte, au fost vineri 12 ore de lumină, în care au fost cumpărate și preparate condimentele. .
  • Următoarele 24 de ore Urs (o noapte și o zi) erau Sabatul săptămânal.
  • Cu puțin înainte de apusul soarelui, la 72 de ore după înmormântare, Isus a înviat din morți.
  • Dimineața devreme, înainte răsăritul soarelui, în timp ce era încă întuneric (și suficient de rece pentru a minimiza duhoarea), femeile au descoperit mormântul gol.

Toate detaliile se potrivesc. Nu este nimic de explicat sau justificat. Este pur și simplu așa cum a prezis Isus: trei zile și trei nopți. De ce s-ar îndoi vreun creștin? De ce ar crede vreun creștin o tradiție care contrazice în mod explicit singura dovadă pe care a dat-o Isus? A sărbători Vinerea Mare nu este nimic mai puțin decât a celebra eșecul lui Isus de a demonstra că este Hristos.

Pentru detalii specifice și referințe scripturale, consultați Tabelul crucificării sinoptice . (Cel mai bine văzut pe un ecran lat, nu pe un telefon mobil.)

Comentarii

  • Problema cu ideea de înmormântare de miercuri este că trebuie ignorată numărând acea parte de miercuri înainte de apusul soarelui ca ziua 1. Apoi joi ziua 2, vineri ziua 3, sâmbătă ziua 4. Vezi Faptele în care Petru și Cornelius contează 4 zile. Nu ar trebui să ‘ să presupunem astăzi ‘ modul de a înțelege 24 de ore și să le aplicăm timpului și culturii lor. Apus până la apus, seară și dimineață sunt într-o zi.
  • Trebuiau să-l îngroape în grabă, așa că ar fi fost cel mult câteva minute înainte de apus. Cred că orice cultură ar conta de la câteva minute înainte de apusul miercuri până la câteva minute înainte de apusul zilei de sâmbătă ca trei zile și trei nopți. Ignorând tradiția și citind exact ceea ce spune Biblia, totul se potrivește simplu și natural. Orice altă interpretare care încorporează tradiția de Vinerea Mare necesită fluturarea mâinii și explicații (ca în unele dintre celelalte răspunsuri de aici). Aparatul de ras Occam ‘ este un instrument bun de utilizat pentru cei care consideră că Biblia este fiabilă și autorizată.
  • ” Câteva minute ” sau câteva ” câteva ore ” înainte de apusul soarelui spune pur și simplu același lucru ca și o zi. De ce să-l folosiți sâmbătă, dar nu miercuri? Înțeleg despre explicația goală a mormântului de Vinerea Mare până Duminică, la fel cum înțeleg presupunerea morții / înmormântării de miercuri. ‘ nu trebuie să spun că nu sunt de acord cu nici unul.
  • @SLM, îmi pare rău, prietene. Te inseli. Invocați calculul evreiesc inclusiv, care se aplică în pasaje precum Ioan 11:17, Lazăr murise deja de patru zile „, dar în pasaje precum Iona și aici, unde scrie explicit 3 zile și 3 nopți, calculul inclus nu se aplică. Înseamnă că propriile cuvinte ale lui Hristos ‘ și Iona și singurul semn că a fost Mesia, ‘ nu poate fi de încredere și nu ‘ t înseamnă ceea ce spun clar. Întreaga confuzie este că oamenii nu ‘ nu au înțeles că toate sărbătorile sunt șabat – nu doar șabat săptămânal. Ignorarea culturii evreiești
  • @SLM, ‘ spuneți că femeile au cumpărat condimentele cu o săptămână înainte, știind că Iisus va fi ucis în curând? Implicațiile acestui fapt și raționalizarea care ar fi necesare pentru a explica comportamentul oamenilor ‘ ar face, prin raționamente abductive, un eveniment extrem de puțin probabil.

Răspuns

Aceste trei sacrificii ale Paștelui, sărbătoarea pâinii nedospite și fluturarea primului rod au caracterizat înmormântarea morții și învierea lui Hristos și stabiliți o cronologie. La Paște, vineri, 14 Abib, mielul a fost ucis. În ziua următoare, sâmbătă, 15 din Abib, a fost prima zi de azimă, o adunare sfântă. O zi de odihnă. În ziua următoare, duminică 16 a lui Abib, a fost fluturarea primelor roade.

Relatarea ordonată a lui Luca arată că Isus a mâncat Paștele la un moment dat după apusul soarelui cu ucenicii săi. El a fost apoi răstignit și înmormântat în aceeași zi. A doua zi, 15 din Abib era Sabatul săptămânal. Iisus a petrecut întreaga zi de Sabat odihnindu-se în mormânt, apoi chiar în ziua următoare, 16 din Abib, care era duminică, Isus a înviat din morți. Știm că acest lucru este corect din cauza modului în care Levitic și Numeri au organizat evenimentele sărbătorilor. Iată un punct pe care mulți oameni îl dor.

În 1 Corinteni 15:20 Pavel ne spune:

„Dar Hristos a înviat din morți, primele roade ale celor adormiți.”

Care este semnificația faptului că Isus este primul rod în legătură cu învierea sa?

Levitic 23: 5-11 spune:

„În prima lună, în a paisprezecea zi a Luna la amurg este Paștele Domnului. Apoi, în a cincisprezecea zi a aceleiași luni, este sărbătoarea pâinii nedospite către Domnul …; În ziua a șaptea este o adunare sfântă; nu veți face nicio lucrare laborioasă … Apoi să aduceți preotul snopul primelor roade ale recoltei voastre. El va flutura snopul înaintea Domnului pentru ca tu să fii acceptat; a doua zi după sabat preotul îl va flutura. ”

Deci, în ziua a 14-a a primei luni a fost Paștele. Pe 15 a fost Sabatul pâinii nedospite. Pe 16 a fost ofranda primelor roade. Isus a urmat acest model exact. A murit în ziua Paștelui. A doua zi s-a odihnit în mormânt în Sabat.A doua zi după Sabat a fost prima zi a săptămânii. În timpul jertfei de jertfă arsă de dimineață la răsăritul soarelui, preotul flutura cu primele roade ale secerișului. În același timp, Isus se ridica din mormânt. El este primul rod al celor care dorm. Știm acest lucru pentru că Marcu 16: 2 ne spune că atunci când femeile au venit la mormânt după ce soarele a răsărit deja și Iisus a înviat deja din mormânt.

Secvența acestor sărbători se dovedește fără îndoială că Isus a murit vineri și a înviat duminică dimineața devreme. Argumentul conform căruia trebuia să existe trei zile și nopți literal (72 de ore) în mormânt pur și simplu nu se potrivește cu cronologia profetică a acestor trei sărbători. Isus a murit vineri, 14 din Abib, în jurul orei 15:00. Se odihnea în mormânt în Sabatul săptămânal, pe 15 din Abib. Cândva duminică devreme, prima zi a săptămânii, 16 a lui Abib, Isus s-a ridicat din mormânt. După calculul oriental al timpului, acest lucru poate constitui trei zile, dar, nu există nicio modalitate în care poate constitui trei nopți, nu-mi pasă cum se poate încerca să îl manipulăm. Deci, cum ar trebui să înțelegem cuvintele lui Isus în Matei 12:40 când a spus:

„Căci așa cum a fost Iona trei zile și trei nopți în burta marelui pește, tot așa Fiul Omului va fi trei zile și trei nopți în inima pământului. ”

Marcu 8:31 consemnează declarația lui Isus în în acest fel.

* „Și El a început să-i învețe că Fiul Omului trebuie să * sufere multe lucruri și să fie respins de bătrâni și de șef preoții și cărturarii și * să fie uciși și după trei zile să se ridice din nou ”

În Matei 17: 22-23 Isus dă definiție utilizării lui „în inima pământului” în capitolul 12,

„Și în timp ce se adunau er în Galileea, Isus le-a spus: „Fiul Omului va fi dat în mâinile oamenilor și ei îl vor ucide, iar El va fi înviat în a treia zi.” Și s-au întristat profund ”. În inima pământului este același lucru ca „în mâinile oamenilor”. De când a fost trădat Iisus până când a înviat din mormânt a fost trei zile și trei nopți.

Este la fel de simplu ca acesta. Marcu ne arată că Isus a fost îngropat seara chiar înainte de Sabat. El a petrecut a doua zi, care era Sabatul în mormânt și a doua zi după Sabat, care era prima zi a săptămânii – Duminică, femeile vin să ungă trupul, dar el a plecat deja; și toate acestea au fost expuse în Paște, sărbătoarea pâinii nedospite și sărbătoarea primelor roade.

Comentarii

  • Căci Dumnezeu este Regele meu din vremuri, mântuind în mijlocul [inimii] pământului. Psalmul 74:12. Cuvântul tradus ” mijloc ” poate fi tradus și ” inimă „. Este ” qereb „, adică interior, mijloc, inimă per ‘ s și Gesenius

. PS. Părerea dvs. (Hristos a murit pe 14, vineri) a fost împărtășită de creștinii din Alexandria acum aproximativ 1800 de ani.

Răspuns

Dacă Isus ar fi vrut să spună că va fi pe pământ pentru ceva mai puțin de „trei zile și trei nopți”, nu ar fi folosit o limbă atât de specifică. În Geneza 1: 5 NLT Dumnezeu explică „Dumnezeu a numit lumina„ zi ”și întunericul„ noapte ”. Împreună acestea au alcătuit o zi de 24 de ore.„

La fel de mult cât a înviat Isus pe „ a treia zi „în timp ce era încă întuneric, s-ar contrazice propriile cuvinte ale lui Isus pentru a număra lumina zilei jumătate a celei de-a treia zile, întrucât una din cele trei zile în care urma să fie îngropat.

principiul „Sabatului special” care era sărbătorit. Prin urmare, este posibil să aveți două Sabate spate-în-spate și să aveți două zile de pregătire. Dacă acesta ar fi cazul, spre care indică Scriptura, Isus ar fi fost răstignit joi, cu o zi înainte de Sabatul special, care ar fi fost și ziua pregătirii pentru Sabatul obișnuit.

Miercuri după-amiază, Isus este îngropat, ZIUA 1 – Ziua crucificării și ziua sau pregătirea pentru Sabat special. Seară de miercuri până joi la răsăritul soarelui, NOAPTE 1 – Sabatul special începe de la răsăritul soarelui până vineri la apusul soarelui, ZIUA 2 – Sabat special. până la răsăritul soarelui de sâmbătă, NOAPTE 2 – Ziua pregătirii – Sabatul începe sâmbătă Răsăritul soarelui până sâmbătă la apusul soarelui, ZIUA 3 – Sabatul regulat Sâmbătă la apusul soarelui până la răsăritul de duminică, NOAPTE 3 – Hristos învie din morți. h3>

  • Puteți edita acest răspuns și ne puteți oferi câteva surse de informații despre ” Sabate speciale „?
  • Sabatele speciale se referă la Sabatele sărbătorii. Acestea ar putea cădea în orice zi a săptămânii, nu doar în a șaptea zi. Consultați Leviticul 23 pentru mai multe informații.
  • Ar trebui să editați pentru a include referințe specifice la ce sabat special a fost (care a fost prima zi a azimilor).
  • De asemenea, singura dată când ai vreodată un sabat dublu (de exemplu, sabatul săptămânal imediat precedat sau urmat de o zi sfântă) este la Rusalii, ceea ce se întâmplă în duminica următoare celui de-al șaptelea sabat după sabatul săptămânal care cade în Zilele Azimelor. Deci vinerea din acea săptămână nu ar fi putut fi o zi sfântă. (Sperăm că ‘ voi avea timp mai târziu să adaug referințe)
  • @Rob, îmi pare rău, dar vă înșelați. Toate sărbătorile sunt Shabbat, precum și Shabbat săptămânal, dar nu toate sărbătorile sunt ” high Sabbath „. Se spune în Matei 28: 1, după sabat, plural. Deci știm că au existat două Sabate, dar ele nu au fost ‘ t înapoi în spate. Sărbătoarea pâinii nedospite este un sabat mare – poate fi în orice zi a săptămânii. De asemenea, ziua ispășirii este un sabat mare – ‘ se bazează pe un calendar solar / lunar , deci poate fi și în orice zi a săptămânii.

Răspuns

Așa cum au spus alte trei zile și trei nopți este un idiom și înseamnă o perioadă continuă care cuprinde cel puțin o zi întreagă și partea de sfârșit a primei zile și prima parte a ultimei zile.

Pentru comparație, uitați-vă la ceea ce Esther a spus și a făcut în Estera 4:16 și 5: 1.

În 4:16 îi cere tuturor evreilor din Susa să postească, să nu mănânce și să nu bea trei zile, noaptea sau ziua; „Și eu și fecioarele mele vom posta la fel.”

„Acum s-a întâmplat în a treia zi”. 5: 1.

Dacă „trei zile, noapte și zi”, ar însemna literalmente trei zile și nopți pline, cu siguranță ea ar fi intrat să vadă regele în a patra zi, nu a treia zi.

Vederea că o porțiune a zilei trebuie să fie numărată o zi întreagă se găsește în mai multe locuri din Talmud, doar un exemplu: – „Acum, văzând că R. Jose este de părere că o parte din o zi contează ca o zi întreagă „(Talmud babilonian: Tractate Nazir, Folio 16a).

Comentarii

  • Pentru Esther cele 3 nopți și 3 zile (Est 4:16) este numărat astfel. Apus (noapte) răsărit (zi) este 1 noapte și 1 zi Apus (noapte) răsărit (zi) este 2 nopți și 2 zile Apus (noapte) răsărit (zi) este 3 nopți și 3 zile și în ziua a treia în care vine regele își prezintă petiția, iar regele mănâncă masa pe care a pregătit-o în ziua respectivă, dar încă ține post, nu mănâncă cu ei (Est 5: 4-5). În a 4-a zi este finalizarea planului ei (Est 5: 8). Acest lucru nu înseamnă că Miercuri-Duminică sau Vineri-Duminică sunt corecte.
  • @ SLM, Estera 4: 16-17 este un context total diferit. ‘ comparați mere cu cai. Esther nu spune 3 zile și 3 nopți – precum cuvintele lui Hristos ‘. Mai important, el le spune semnul lui Iona și îl citează pe Iona. Iona 1:17 spune că Iona a fost în burta Marelui pește 3 zile și 3 nopți. Nu o zi și o parte din zi. Calculul inclus nu se aplică aici. Calculul Esther 4 IS inclusiv – nu spune 3 zile și 3 nopți. ‘ se spune pur și simplu că nu ‘ nu mănânci ziua sau noaptea. Este ‘ obișnuit în Islam să postească la Rammadan, în timpul zilei, dar se învârt după ei la întuneric.

Răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *